Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Επισήμανση




Επειδή μου αρέσουν οι σταράτες και καθαρές εξηγήσεις - και μόνο - πληροφοριακά θα επαναλάβω ότι αυτό το συγκεκριμένο blog είναι καθαρά δικό μου δημιούργημα  και ο σκοπός του είναι να περνάω την ώρα μου και να βλέπω δημοσιευμένα πράγματα που μου αρέσουν εμένα. Αυτό σημαίνει ότι εδώ μέσα πάντα θα δημοσιεύω μόνο ότι μου αρέσει εμένα και ότι ταιριάζει στην αισθητική μου και στα ενδιαφέροντα μου αναλόγως με τα κέφια και τη διάθεση μου. Ότι δεν είναι δικό μου πάντα διαχωρίζεται και ακόμα και τα κείμενα - ποιήματα δικών μου ανθρώπων από κάτω γράφουν το όνομα τους.

Δεν πουλάω τίποτα δε ζητάω τίποτα δεν νιώθω καμία ανάγκη να το χρησιμοποιήσω για γνωριμίες και για αυτοπροβολή και αδιαφορώ για δημοτικότητες. μέλη, κινήσεις και τέτοια άλλα περίεργα. Όσοι περνάνε καμιά βόλτα από εδώ μέσα το κάνουν γιατί βρίσκουν κάτι ωραίο και τους ευχαριστώ γι αυτό αλλά δεν το κρατώ γι αυτούς το επαναλαμβάνω. 

Το blog αυτό το αγαπώ γιατί με βοήθησε σε δύσκολες στιγμές να έχω κάτι να ασχολούμαι . Το νιώθω και είναι δικό μου με ευχαριστεί να το συντηρώ και να το διατηρώ με τη μορφή που το έχω αλλά μέχρι εκεί . Ούτε αυτοσκοπός μου είναι να υπάρχει ούτε με αγχώνει και με κάνει να νιώθω πως έχω κάποια υποχρέωση να ξοδεύω υποχρεωτικά τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου γι΄αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου