Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Που μυαλό για ταινίες




Δεν έχω αυτή την εποχή καθόλου μυαλό για να καθίσω να δω ταινίες και να διαβάσω βιβλία , όποτε επιχειρώ να το κάνω ο νους μου ταξιδεύει σε πιο ευχάριστες δραστηριότητες σε τόπους μακρινούς ηλιόλουστους καλοκαιρινούς οπότε και η κριτικές ταινιών έχουν γίνει πολύ σπάνιες. Έτσι κι αλλιώς σε τρεις μέρες ξεκινώ το καλοκαίρι μου και αναχωρώ για το παραθαλάσσιο σπίτι μου. Οπότε και το blog μπαίνει σε κατάσταση διακοπών με λιγοστή ενημέρωση και αυτή από το κινητό, μέχρι τον Σεπτέμβρη που αν όλα πάνε καλά θα ξαναδώ τη ζωή μου με άλλη ματιά και θα αποφασίσω την εξέλιξη του. Σίγουρα έχει γίνει πιο ερωτικό αλλά αυτό είναι λογικό καθώς οι δημοσιεύσεις του συμβαδίζουν με τα συναισθήματα και τη ζωή μου η οποία είναι πλέον ερωτική όσο ποτέ. Δεν έχει λόγο πλεον να είναι καταθλιπτικό και είμαι βέβαιος πως δε θα ναι τέτοιο για πολύ καιρό ακόμη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου