Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Ευτυχία, κι όμως.



  • Ποτέ δεν γνώρισα ευτυχία. 
  • Ποτέ δεν ήξερα τι θέλω .
  • Ποτέ δε την κυνήγησα 
  • Ποτέ δεν την διεκδίκησα.
  • Ποτέ δεν πίστευα σ αυτήν.
  • Ποτέ δεν είχα την εικόνα της. 

  • Δεν ξέρω τι είναι η ευτυχία.
  • Δεν έχω αγγίξει το δέρμα της.
  • Δεν έχω μυρίσει το άρωμα της
  • Δεν έχω φιλήσει τα χείλη της, 
  • Δεν έχω νιώσει το άγγιγμα της
  • Δεν ψηλάφισα το πρόσωπο της.

  • Δεν ξέρω τι είναι η ευτυχία.
  • Δεν ξέρω αν πιστεύω σε αυτήν .
  • Δεν έχω ιδέα αν υπάρχει ευτυχία.
  • Δεν έλπιζα να τη βρω στα ξαφνικά.
  • Δεν είχα σχέδια για να την κερδίσω. 
  • Δεν γνωρίζω αν μου αξίζει να τη ζώ.

  • Κι όμως τη ζω .
  • Κι όμως είναι εδώ.
  • Κι όμως έχει όνομα. 
  • Κι όμως ήρθε άξαφνα.
  • Κι όμως είναι δική μου.
  • Κι όμως μένει δίπλα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου