Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Απόδραση


Από αύριο και μέχρι τις 20 του μήνα θα λείπω στο δεύτερο σπίτι μας στη Χαλκιδική και ως εκ τούτου θα λείπω και από το blog. Την απόδραση αυτή την περίμενα με μεγάλη προσμονή ειδικά τώρα αυτή την εποχή που ανοίγει ο καιρός και έρχεται η άνοιξη όλα αλλάζουν προς το καλύτερο και οι μέρες γίνονται όλο και πιο ζεστές και μεγάλες. Θα κάνω τις δουλειές που έχω προγραμματισμένες για τον κήπο και το σπίτι, θα περπατήσω θα κάνω βόλτες θα ξεφύγω από την μουντάδα της πόλης αλλά ταυτόχρονα δε σκοπεύω να απαρνηθώ τις αγαπημένες μου συνήθειες και ασχολίες. Θα φύγω αλλά θα πάρω μαζί μου και μέσα μου όσα ξέρω ότι έχω εδώ και θα μου λείψουν.

Σκοπεύω να διαβάσω βιβλία να δω ταινίες να ψαρέψω να ταξιδέψω και όταν θα επιστρέψω ελπίζω πως θα έχω αρκετό υλικό να προσθέσω εδώ μέσα. Τον τελευταίο καιρό η αλήθεια είναι ότι το έχω παραμελήσει αρκετά αυτό το τμήμα αλλά έχω πει πως είναι μερικές εποχές που αυτό θα συμβαίνει καθώς η ζωή συχνά μας οδηγεί σε διαφορετικό δρόμο από αυτόν που νομίζουμε ότι έχουμε επιλέξει να βαδίσουμε και το ανθρώπινο μυαλό έρχονται ώρες που δε μπορεί να συγκεντρωθεί και να κάνει όσα επιθυμεί γιατί η σκέψη μας και η προσοχή μας ταξιδεύει αλλού.Ειδικά όταν είσαι συνηθισμένος το μυαλό σου να βαδίζει σε μαύρες σκέψεις και ατραπούς και γενικότερα οι ευχάριστες ειδήσεις και οι όμορφες στιγμές στη ζωή σου είναι σπάνιες τότε θεωρώ ανθρώπινο το να παρασύρεσαι και να μη μπορείς να συγκεντρώθεις όταν θα βρεις ξαφνικά κάτι καλό εκεί που δεν το περιμένεις. Και θέλω να πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος που έχει μάθει να αξιολογεί σωστά τις προτεραιότητες του θα έκανε το ίδιο και θα επέλεγε να περνάει τα βράδια παρέα με κάποιον που του προσφέρει ζωή και όνειρα και όχι μόνος του βλέποντας ταινίες. 


ΥΓ. Υπάρχει περίπτωση να μπω μια δυο μέρες για να ενημερώσω το blog από ιντερνετικό καφέ, θα εξαρτηθεί από τη διάθεση μου τις συνθήκες που θα συναντήσω εκεί στην εξοχή και το αν θα νιώσω την ανάγκη να το κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου