Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Μια παλιά μου φίλη



Κάνω πολλές αναρτήσεις με μουσική και τραγούδια σχεδόν καθημερινά πλέον. Τον τελευταίο καιρό καθώς η καθημερινότητα μου έχει αλλάξει προς το καλύτερο έχω μια απίστευτη διάθεση να ακούω συνεχώς αισθησιακές μουσικές και όμορφες μελωδίες. Όχι ότι πριν δεν άκουγα γιατί χωρίς τη μουσική και τον κινηματογράφο δε θα μπορούσα να ζήσω και να αντέξω όσα πέρασα ειδικά τις μαύρες περιόδους στη ζωή μου, και θα της χρωστάω τεράστιο ευχαριστώ γιατί όλα αυτά τα μοναχικά χρόνια ήταν πιστή μου σύντροφος εκεί δίπλα μου να μοιράζεται αδιαμαρτύρητα το τίποτα μου.

Η μουσική είναι για μένα πια μια παλιά καλή και χρήσιμη φίλη και δε θα τη βγάλω ποτέ από μέσα μου. Είμαι βέβαιος επίσης πως επειδή είναι μεγαλόψυχη και γεμάτη κατανόηση θα έχει τελικά την ικανότητα να με συγχωρήσει που πλέον δεν είναι η σημαντικότερη  προτεραιότητα στη ζωή μου. Και σκοπεύω να προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να μη χρειαστεί να ξαναγίνει ποτέ ο αποκλειστικός σύντροφος στη μοναξιά μου όπως τότε στα δύσκολα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου