Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Κάνε υπομονή κι ο ουρανός...


  
Αυτός ο φετινός χειμωνιάτικος παλιόκαιρος δεν αντέχεται  με την βροχή και την μούχλα μόνιμα να μας κρατούν συντροφιά. Δεν έχει καμιά σχέση με τον βαρύ και σκληρό περσινό που σχεδόν δυο μήνες χιόνιζε συνεχώς αλλά το περίεργο είναι ότι ο φετινός αν και μαλακός με μερικές βροχές και χαμηλές θερμοκρασίες όλο κι όλο για μένα έχει κολλήσει και δεν περνάει με τίποτα. Περυσι τουλάχιστον είχαμε και ήλιο στα ενδιάμεσα των χιονοπτώσεων όχι όπως φέτος που κοντέυουμε να τον ξεχάσουμε. Σίγουρα παίζει ρόλο στη διάθεση μου ότι πέρυσι τέτοια εποχή δούλευα πολλές ώρες και δεν κατάλαβα για πότε περνούσαν οι μέρες σε αντίθεση με φέτος που σχεδόν μόνιμα κάθομαι. Μπορεί να φταίει και το λάθος που έκανα να πάω για δέκα μέρες στο καλοκαιρινό μας σπίτι στη θάλασσα που τόσο αγαπώ και μου λείπει κάθε χειμώνα και ενώ επέστρεψα σωματικά η καρδιά και το μυαλό μου έμειναν εκεί. Ανυπομονώ να καλοκαιριάσει να ξεφύγω από όσα με πνίγουν και με επηρεάζουν και να επιστρέψω στο μέρος που ηρεμώ και χαλαρώνω.




Αν και πάντα με θεωρούσα σαν καταθλιπτικό άνθρωπο της νύχτας και της βροχής ομολογώ πως διαπιστώνω ότι κάθε μέρα που έχουμε βροχερή ολοένα και περισσότερο μου λείπει ο ήλιος. Αυτή τη στιγμή έχουμε έξω μια τρομερά δυνατή βροχή που από χθες μας έχει μουλιάσει και θα συνεχίσει να μας μαστιγώνει για μερικές μέρες ακόμη. Εχω φτάσει στο σημείο κάθε μέρα να παρακολουθώ την εβδομαδιαία πρόβλεψη του μετερεωλογικού δελτίου μήπως και δω κάποια μέρα με ήλιο αλλά το μόνο που βλέπω είναι πως και την επομένη εβδομάδα θα έχουμε κρύα και βροχές. Να πω ότι δε μου επηρεάζει την ψυχολογία θα πω ψέμματα... αλλά μόνο υπομονή μπορείς να κάνεις και να περιμένεις ο ήλιος να βγει ξανά. Και μαζί με τον ήλιο θα έρθει και η άνοιξη και θα αρχίσω τα ταξίδια στο εξοχικό να ξεφύγω από την μαυρίλα της πόλης και βγαίνοντας στο μπαλκόνι μου θα βλέπω την καταγάλανη θάλασσα και όχι τις κατάμαυρες καμινάδες από τα εργοστάσια μας. Εχει τεράστια διαφορά όπως και να το κάνουμε . Και ακόμα και κάποιος σαν εμένα που έχει πάψει να ζει σαν φυσιολογικός άνθρωπος εδώ και χρόνια αλλάζει ψυχολογία και διάθεση και γίνεται εντελώς διαφορετικός άνθρωπος .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου