Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Τηλεχαβούζα ...


Εδώ και αρκετό καιρό η σχέση μου με την υποβαθμισμένη ελληνική τηλεόραση είναι ψυχρή και εντελώς απόμακρη.Αν εξαιρέσεις μερικούς ξένους ποδοσφαιρικούς αγώνες και αραιά και που αν το πετύχω κανένα Μαστερ Σεφ για να δω καμιά συνταγή ο τηλεοπτικός δέκτης μου δεν ανοίγει σχεδόν ποτέ.Και να ανοίξω να δω τι θα μου πεις μέσα σε αυτό το τηλεσκουπιδαριό με τις άπειρες επαναλήψεις και τα χαμηλής ποιότητας τούρκικα όλη μέρα αφού τα κανάλια είναι στο κατώφλι της χρεοκοπίας; Προτιμώ να περνάω τις ελεύθερες ώρες μου διαβάζοντας βλέποντας ταινίες και αν με ενδιαφέρει κάποια τηλεοπτική σειρά την βάζω στο dvd και την βλέπω με τη σωστή σειρά και τις ώρες που επιλέγω εγω.

Με τη σωστή σειρα γιατί το τονίζεις; Γιατί θα αναρωτηθεί κάποιος μπορείς να δεις ένα τηλεοπτικό σήριαλ με τη λάθος σειρά; Μπορείς αν έχεις την ατυχία να είσαι έλληνας τηλεθεατής και να προσπαθήσεις να καθίσεις μπροστά στον Alpha πχ για να δεις κάτι που σε ενδιαφέρει. Γιατί πρέπει να είναι παγκόσμια πατέντα και να πάρει βραβείο ασέβειας προς τον θεατή η τακτική αυτού του σταθμού που όμως δεν είναι ο μόνος στη χώρα μας γιατί αυτό που θα αναφέρω τώρα το έχω συναντήσει και στο Star και στον Ant1 να επαναλαμβάνεται εδώ και χρόνια.

Αυτή την περίοδο βλέπω τον MacGyver σε dvd και είμαι τώρα στην τρίτη σαιζόν του οπότε έχω πρόσφατα στο μυαλό μου τα επεισόδια του. Σήμερα το πρωί λοιπόν επειδή είχα αϋπνίες έτυχε να ανοίξω να δω τα δυο επεισόδια που έχει συνεχόμενα κάθε μέρα στον Alpha και με έκπληξη διαπίστωσα ότι σήμερα ο σταθμός πρόβαλλε το πρώτο και πιλοτικό επεισόδιο της σειράς και στη συνέχεια το επόμενο που έπαιξε από πίσω ήταν το πέμπτο!Δηλαδή ο άμοιρος ο θεατής έχασε τρία ολόκληρα επεισόδια και επειδή δεν είναι γνώστης δεν το κατάλαβε κιόλας και νόμιζει ότι βλέπει κανονικά τη σαιζόν.Μιλάμε για απίστευτη κοροϊδία και ασέβεια προς τον θεατή και την σειρά την ίδια και τον καταδικαζει να χάνει το νόημα και την εξέλιξη της ιστορίας.Θυμάμαι και στο Star παλαιότερα που έδειχνε τα φιλαράκια Friends με ανακατεμένη τη σειρά και μάλιστα πολλές φορές έπαιζε ένα επεισόδιο και μετά ένα προηγούμενο από παλαιότερη σαιζόν, μιλάμε για τρομερά κόλπα όχι μόνο λάθος επεισόδια αλλά και κύκλους ανάποδα μας έδειχναν.

Δε μπορώ να καταλάβω τον ερασιτεχνισμό και την άσχετη λογική των ανθρώπων που είναι υπεύθυνοι σε αυτούς τους τηλεοπτικούς σταθμούς και με τη βλάχικη νοοτροπία τους τους έχουν οδηγήσει σε αυτή την οικονομική και ποιοτική κατάντια. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία και κανένα επιχείρημα για αυτό που κάνουν. Μερικές αξίες όπως ο επαγγελματισμός και ο σεβασμός προς τον πελάτη σου και το προϊον σου πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτες σε κάθε δουλειά και σε κάθε πόστο και ειδικά όταν έχει απέναντι σου το τηλεοπτικό κοινό μιας ολόκληρης χώρας. Τουλάχισταν κλείνοντας την τηλεόραση ένιωθα ακόμα πιο σίγουρος ότι η απόφαση μου να μη συμμετέχω σε αυτή την τηλεχαβούζα που μας σερβίρουν και να μην τρώω την κοροϊδία τους δεν είναι λάθος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου