Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Βιβλία και ενημέρωση.


Πήρα την απόφαση και σύντομα θα προσθέσω δυο νέες ετικέτες δημοσιεύσεων.

Η πρώτη θα είναι βιβλία που διαβάζω και που μου έκαναν καλή εντύπωση και το θέμα είναι να βρω αρκετά τέτοια.Από ένα βιβλίο έχω περισσότερες απαιτήσεις από όσες έχω βλέποντας μια κινηματογραφική ταινία.Ενα βιβλίο είναι κάτι που βάζεις μέσα στην ψυχή σου και που σου μένει είναι μια διαδικασία εκμάθησης και μορφώσεως σχεδόν όσο είναι και διασκέδασης.Επίσης σήμερα ο χρόνος είναι εξαιρετικά πολύτιμος και δεν πρέπει να χάνεται αψήφιστα.Μια ταινία κακής ποιότητας όσο χάλια και να είναι σου στερεί το πολύ δυο ώρες από το χρόνο σου ενώ ένα μεγάλο κακό βιβλίο μπορεί να σε κάνει να χάσεις αρκετές μέρες για να το διαβάσεις.

Η δεύτερη ετικέτα θα αποτελείται από ειδήσεις και νέα από τον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης καθώς και από τα movie trailers όσων ταινιών έχω λόγο να αναμένω να κυκλοφορήσουν στο άμεσο μέλλον.Δεν είναι και πολλές καθώς από τον μεγάλο αριθμό των νέων ταινιών που βγαίνουν στις αίθουσες κάθε μήνα λίγες ξεχωρίζουν για μένα και τις περιμένω με ανυπομονησία.Σκέφτομαι να τα κάνω εβδομαδιαία στήλη για να έχω ένα ρυθμό στο blog.Ειδήσεις και νέα θα προσπαθώ να τα δημοσιεύω κάθε Κυριακή και τα trailers κάθε Σάββατο.Τα βιβλία φυσικά θα εμφανίζονται όποτε τα τελειώνω όπως ακριβώς συμβαίνει με τις ταινίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου