Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Ποιότητες και σειρά ...


Οπως έχετε καταλάβει οι περισσότερες ταινίες που βλέπω είναι αρκετά παλιότερες και σπάνιες είναι οι φρέσκιες ταινίες που με "υποχρεώνουν" να τις δω και να γράψω μερικές γραμμούλες που να τις αφορούν.Νομίζω ότι πρέπει να εξηγήσω την φιλοσοφία μου γιατί πιο λογικό θα ήταν για τους περισσότερους να ασχολούμαι  με ότι νεότερο κυκλοφορεί στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση.Οι λόγοι που δεν το κάνω είναι . .


1.Δυστυχώς εδώ και μερικά χρόνια δεν έχουμε στην πόλη μας την πολυτέλεια να έχουμε κινηματογραφική αίθουσα οπότε το μοναδικό μέσο για να δω ταινίες είναι η 40" plasma tv μου και το BlueRay μου.Αυτό αποκλείει κάθε περίπτωση να δω μια ταινία μόλις κυκλοφορήσει.Ουτε είναι εύκολο στην εποχή της κρίσης να κάνεις 150 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο για να δεις ταινίες.
 2.Από την άλλη δεν έχω κανένα άγχος να δω ότι νεότερο κυκλοφορεί γιατί πιστεύω ότι κάθε ταινία έχει την ίδια αξία ασχέτως με την ημερομηνία κυκλοφορίας της.Είτε είναι του 1950 είτε του 2000 είτε του 2012 με ενδιαφέρει να την δω και να διασκεδάσω.Οχι να περηφανεύομαι ότι είδα πρώτος ότι το νεότερο και να τρέχω αγχωμένος να το βρίσκω.
 3.Εχω στην κατοχή μου μια τεράστια συλλογή από ταινίες που σε λίγο καιρό θα πλησιάζουν τις τρεις χιλιάδες και αποφάσισα να τις βλέπω με τη σειρά που τις έχω αποκτήσει και αποθηκεύσει.Ετσι είναι λογικό ότι πρέπει να δω πρώτα τις παλιότερες που δεν έχω δει ακόμα και μετά θα έρθει η σειρά των νεότερων με εξαίρεση αυτές τις λίγες που μόλις βγουν σε καλή ποιότητα έχω αποφασίσει να κάνω την εξαίρεση και να τις δω.
 4.Εγραψα καλή ποιότητα και εδώ είναι και η ουσία.Εχω επιλέξει και δεν ασχολούμαι με TS,Screeners,DVD R5,Dvd-x και άλλα τέτοια κακής ποιότητας δημιουργήματα και κόπιες που κατακλύζουν το διαδύκτιο λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία μια ταινίας στο σινεμά.Μόνο αν μια ταινία είναι σε DVD ποιότητα θα μπει στην συλλογή μου και θα τη δω έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να περιμένω τουλάχιστον 3 μήνες από την κυκλοφορία της στους κινηματογράφους για να το κάνω.Δεν είναι δίκαιο ούτε για τα μάτια μου ούτε για την ίδια την ταινία να τη δω σε χαμηλή ποιότητα και να χάσω την απόλαυση που θα μου προσφέρει το αντίθετο.
 5.Ζούμε εδώ και μερικά χρόνια στην εποχή των sequel prequel remake και αντιγραφών και όλο και περισσότερο η εύκολη λύση είναι να επαναλαμβάνεται μια συνταγή ξανά και ξανά παρά να ψάχνουν να βρουν κάτι πρωτότυπο και νέο.Οπότε για να δεις και να καταλάβεις μια ταινία χρειάζεται να έχεις δει αυτές πάνω στις οποίες βασίζεται ή τις προηγούμενες από αυτή αν είναι συνέχεια.Αρα ορισμένες επιλέγεις να τις αφήσεις μέχρι να δεις όλα όσα πρέπει για να φτάσει η σειρά της.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου