Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Καθόλου Amazing . Μάλλον μεγαλώσαμε ....

Η λογική και η εμπειρία μου λένε ότι δεν πρέπει να επηρεάζεσαι από πράγματα που συμβαίνουν σε φανταστικόυς fictional χαρακτήρες ... είναι παράλογο και παιδιαστικό και δεν ταιριάζει σε μεγάλο άνθρωπο.

Αλλά θα αγνοήσω την λογική μου ... το παιδί μέσα μου , αυτό το χαζόπαιδο με τα κοντά παντελόνια που έτρεχε στο ψιλικατζίδικο κάθε εβδομάδα για να δώσει το εικοσάρικο του και μεγάλωσε με τον ήρωα της Marvel δεν μπορεί να σωπάσει. 




Η σειρά Amazing Spiderman μετά απο 50 χρόνια κυκλοφόρησε το 700στο και τελευταίο τεύχος της πριν από ελάχιστες μέρες . Ενας κύκλος έκλεισε και αυτό δεν είναι κακό .... το τραγικό είναι τι βλακεία σκαρφίστηκαν στην Marvel για να πουλήσουν και να σοκάρουν.

Ο Peter Parker ο χαρακτήρας που μας μεγάλωσε πεθαίνει στα χέρια του Δρ Οκ του μεγαλύτερου εχθρού του και ο Οκ παίρνει το σώμα του και πλέον θα είναι ο νέος Spiderman .Οχι μόνο έχασε αλλά πλέον και η ζωή του και οι αγαπημένοι του είναι στα χέρια του κακοποιού εχθρού του.

Ισως και να πουλήσει αυτή η βλακεία εξάλλου οι αμερικάνοι δε φημίζονται για τη νοημοσύνη τους . 

Δε με νοιάζει και δε με απασχολεί πλέον ... αν και συλλέκτης επέλεξα να πάρω για σύντροφο μαζί μου την οργή και την αγανάκτηση μου και να απέχω απο τον ηλίθιο δρόμο που επέλεξε να τραβήξει η τραγική και ασεβής Marvel. 

Δεν πρόκειται να μολύνω τις υπάρχουσες συλλογές μου με νέα τεύχη της ούτε να χαλάσω τις αναμνήσεις με τις οποίες μεγάλωσα και τα ηρωικά πρότυπα που με γαλούχησαν απο παιδάκι. 

Αντίο Πήτερ , Αντίο Spiderman.

It was a fun ride !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου