Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Εντάξει ξεμπέρδεψα με το ήμισυ του παντός .

Ξεκινάω γιατί μου ήρθε να φτιάξω ένα χαζοblog κι εγώ έτσι σαν αλεξιπτωτιστής όπως τόσοι και τόσοι άλλοι στο net. Όμως σε αντίθεση με αυτούς που γνωρίζουν και έχουν σχέδιο εγώ ξεκινώ το ταξίδι στο άγνωστο χωρίς αλεξίπτωτο χωρίς στόχο και χωρίς δικαιολογία.

Το πως ξεκινάω εξαιτίας του επαγγέλματος το γνωρίζω όπως και περίπου από που ξεκινάω. Ξεκινάω λοιπόν από το μηδέν κι αυτό που αγνοώ ξεκάθαρα κι ακόμα είναι το γιατί αποφάσισα να το κάνω και τι θέλω να πετύχω με αυτό, αν τελικά θέλω και έχω να πετύχω κάτι.

Θα ρωτήσω κάποια στιγμή τον ανισόρροπο εαυτό μου και μόλις πάρω μια σωστή και λογική απάντηση θα τη γράψω σίγουρα για να τη θυμάμαι.Δεν ορκίζομαι όμως πως θα αποφασίσει επιτέλους αυτός ο δίποδος μοναχικός λύκος να σοβαρευτεί και να μου δώσει μια λογική εξήγηση. Γιατί είναι αρκετά περίεργος και δε λογοδοτεί ούτε σε μένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου